Biežāk Uzdotie Jautājumi
Kādas ir piegādes izmaksas?
Piegādes izmaksas atkarīgas no pasūtījuma summas, tās svārstās no bezmaksas līdz 5.90 EUR. Lai precīzi izvēlētos piegādes veidu un sev nepieciešamos produktus, piegādes izmaksu tabulu vari apskatīt šeit.
Pasūtījuma summa | Venipak Pakomāts | Omniva Pakomāts | Piegāde uz adresi | Izņemšana Slokas ielā 126b, dd:13.30-18.00 |
---|---|---|---|---|
0-24.99 EUR | 3.49 EUR | 4.29 EUR | 5.59 EUR | Bezmaksas |
25.00-58.99EUR | 2.19 EUR | 2.59 EUR | 5.59 EUR | Bezmaksas |
59.00-99.00 EUR | Bezmaksas | 0.99 EUR | 5.59 EUR | Bezmaksas |
100+ EUR | Bezmaksas | 0.99 EUR | Bezmaksas | Bezmaksas |
Kādi ir piegādes laiki?
Preci izsūtam tajā pašā vai nākošajā darba dienā, atkarībā no kurjera noslodzes. Latvijā klienti saņem pasūtījumu 2-3 darba dienu laikā.
Kādas ir atgriešanas un apmaiņas politikas?
tiktik.lv prioritāte ir klientu apmierinātība ar pasūtījumu. Jebkuru pie mums veikto pasūtījumu var atgriezt mums 14 dienu laikā, atgriezšanas izmaksas sedz tiktik.lv. Ja klients nav pārliecināts par kādu produktu, ko vēlas iegādāties, var izlasīt sadaļu par to, kā atgriezt atvērtu iepakojumu.
Kā es varu sekot savam pasūtījumam?
Kad pasūtījumu sakomplektēsim, nosūtīsim uz tavu e-pastu izsekošanas nummuru, kā arī linku, kurā ievadot izsekošanas kodu, redzēsi cik tālu ir tavs pasūtījums.
Kādas maksājumu metodes tiek pieņemtas?
Apmaksa iespējama ar bankas karti, caur internetbanku, kā arī ar priekšapmaksas rēķinu un bankas pārskaitījumu.
Kā es varu sazināties ar klientu atbalstu?
Ar mums var sazināties telefoniski +371 22811277, WhatsApp: +371 22811277, caur e-pastu [email protected]. Klientu servisa darba laiks darba dienās 09.00-18.00